torstai 15. elokuuta 2013

Date number two

Vihdoinki tuli mun vuki järkätä Aleksille treffit ja mua varmaan jännitti enemmän ku Aleksia.. Päätin siis viedä Aleksin Bournemouthiin vaikka ollaan sielä jo kerran ennenki nopeesti käyty.



Mun oli tarkotus viedä Aleksi comedy clubille kattoon jotain koomikkoo, mutta liput oliki yllättäen loppuunmyyty ja tää suunnitelma meni si vähä mönkään.. En kuitenkaa lannistunu.




Mentiin Bournemouthiin bussilla ja jäätiin pois ison puiston luona, missä mun oli tarkotus viedä Aleksi kuumailmapalloilemaan.. Noh.. sekään ei menny siite aivan nappiin, koska päiväks oli luvattu sadetta niin pallo ei lentäny.. 


Lipunmyyjät kuitenki pyys tulemaan takas viiden aikaan. Tässä vaiheessa olin oikeesti jo aika maani myyny. Kaikki mun parhaat ideat alkoi olemaan sitte siinä.. harmitti aika pahasti, mutta minkäs teet. Mentiin sitte minigolffaamaan.

 

Ku vähä pääsi suurimmasta vihastuksesta eroon nii kyllä se päivä alkoi taas ihan kivalta tuntumaan. Minigolf -radat oli kyllä yllättävän helppoja.. Vaikka niissä oli jotain yritetty vähän väsäillä nii suurimman osan olis saanu tarkka lyöjä suoraan lyömällä ensimmäisellä sisään.. Onneks me ei olla niin tarkkoja lyöjiä nii ei ollu kuitenkaa ihan niin tylsää. :--)


Seuraavien kuvien perusteella voi arvailla kumpi voitti..



Uskokaa tai älkää..


Huonosti mulle taas siis kävi.. 

Minigollailuiden jälkeen hengailtiin hetki ja haettiin pehmikset ja lähettiin jossain vaiheessa käppäileen kohti rantaa..



Kun jätskit oli menny hyviin suihin päätettiin spontaanisti olla lapsellisia ja mentiin tuolikaruselliin.


Mun on pakko myöntää että musta on tullu vanha tai sit toi karuselli oikeesti oli hurja. Kyllä sielä joku ehti jo vähä oksennellakki.. Ei kovin kaunista katseltavaa. Vähän hoiperrellen lähin itekki tästä laitteesta.



Ja ylläriylläri.. si eksyttiin taas jostain syystä semmoseen pelipaikkaan.. joku niissä vaan jaksaa houkuttaa. Tällä kertaa ei kuitenkaa ammuskeltu tsombeja, mutta voitettiin kuitenki kolme karkkia... Onneks sattui olemaan mun karkkipäivä ja koska kaikki karkit sisälsi kookosta, jota Aleksi niin kovasti rakastaa, sain syyä kaikki karkit itte, hihhih.




Sitte mentiin katteleen kaloja Bourniksen rannassa olevaan ocenariumiin. Olin kyllä kiitollinen siitä että meidän ja kalojen välissä oli lasi.. Piraijat on pelottavia !! Ne tuli tosi lähelle ja oli tosi rumia ja isoja.. Eka luultiin niitä tonnikaloiks.. hups. Yks typerä kala yritti syödä mut.. aina ku menin lähelle lasia tai laitoin siihen käden nii se alkoi näykkimään ja tunkeen naamaansa siihen lasiin.. ja ku Aleksi koitti samaa nii se joka kerta vaan käänsi selkänsä... Alkoi pelottamaan (taas)



Kaikista ilosin olin tietty siitä, että löydettiin nemo ! 


Vähä olis tietty huvittanu vapauttaa ne mereen, mutta luovutin ku tajusin, että se on hiukan hankalahkoa.
Sielä oli myös söpöjä kilppareita ja liskoja..


..ja saukkoja, mutta ne oli nukkumassa.. ja si tietty haita ! Oon selkeesti kattony liikaa kauhuelokuvia, koska aattelin heti et tietty ne on vielä pahempii ku piraijat.. kunnes..


Nyt siis pelkään kookospähkinöitä.. kaikennäkösiä fobioita sitä täältä mukaansa keräilee matkan varrelta, joten varautukaa antamaan mulle jotain kookosterapiaa ku tuun takas kotiin (VIIKON PÄÄSTÄ !!)




By the way.. täälä on kesyjä oravia.


Kello oli tässä vaiheessa viis ja käytiin katsastaas kuumailmapallon tilanne, mutta oli kuulemma liian tuulista, joten pallo ei siis tänään lennä... voi räkä !




Tän kaiken jälkeen meidän massut kurni, joten mentiin rannalla olevaan hot rocks -nimiseen ravintolaan. Aleksi veti oikeen kunnon kokosen hampparin, jonka välissä oli törkeen kokonen pihvi! Ikinä en oo noin isoa hampparipihviä kyllä nähny. Mä aattelin olla rohkee ja tilasin simpukoita.. ja koska en ollu aivan varma tykkäänkö niistä tilasin myös ranskikset.. Tyylikästä..


Tultiin siihen tulokseen, että simpukat maistuu aika lailla kalalta, mutta näyttää sisältä paljo ällöttävämmiltä. Hyvää siis oli kyllä, mutta ei ehkä niin hyvää että haluisin niitä ihan heti lisää. Kuitenki niin hyviä, että ranskiksiin ei tarvinnu liikaa turvautua :--)



Mun treffit alkoi olemaan aika lailla siinä.. Tuntui kyllä salaa aika kurjalta ku niin moni juttu meni mönkään. Päätettiin kuitenki pitää kiva loppuilta ja käveltiinympäri kaupunkii ja mentiin yhteen pubiin vielä yhelle ennen ku päätettiin lähtee takas Pooleen.



Ku oltiin kävelemässä takas bussipysäkille tapahtui jotain toooosi tosi kivaa ! Ei meinattu uskoo todeks sitä näkyy ku meidän edessä taivaalle kohos kuumailmapallo! Mun ei tarvinnu enää yhtää salaisesti (tai vähemmän salaisesti) surkutella ja Aleksi sai paremmat treffinsä !
Lipunmyyjä ei varmaan ikinä ollu nähny näin ilosta tyttöä ennen ku saavuin kassalle !



En oikeen tiiä mitä sanoa tästä kokemuksesta muuta ku että kokeilkaa aiva itte! Suosittelen. Ylhäällä kyllä olin ihan kiitollinen ettei lennetty yhtää tuulisemmalla säällä.. Siihen aikaan illasta tuuli ei tuntunu maan kamaralla enää juuri miltään, mutta kyllä se sitä palloa ihan tarpeeks sai riepoteltua mitä ylemmäs päästiin. Ja olihan se ny hei aika romanttistaki ! Samassa kyydissä oli joku aivan yhtä innokas nainen, joka sitte kuvaili meitä. Kiva tyyppi!


Tähän on hyvä lopettaa. Olo on HYVÄ !



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti