perjantai 14. kesäkuuta 2013

Poole Arms


Ensimmäisinä päivinä ku kuljettiin rannalla, nähtiin semmonen vihree, aavistuksen homeisen ja rähjäsen näkönen pubi nimeltään Poole Arms.. Tulin sanoneeks, että jos tonne joudun töihin nii asiat on tosi huonosti.. Noh arvatkaas miten kävi.... Epätoivosena vein sinne CV:n ja thadaa olen baarimikko! Hassua tässä on se, että sinne piti olla aiempaa kokemusta ja pitäs työskennellä syyskuun loppuun asti, mutta jostain syystä ne silti mut sinne suostui ottamaan ja asiat järjesty aika mukavasti!



Ensimmäinen työpäivä oli tosi pelottava. Kaikille ei ollu aivan selvää että mulla ei oo aiempaa kokemusta baarityöstä ja siitä tuli sit pientä sananvääntöö ja keskusteluu että mitä mulle oikeen voidaan tehä.. Seison vieressä ja hymyilin kauniisti! Yhen toisen työntekijän oli tarkotus opettaa mua, mutta se tuliki tunnin vasta mun jälkeen ku sen vuoro oli muutettu, joten mut istutettiin nurkaan opiskeleen ruokalistaa.. Pian aavistuksen kiree tunnelma vähä rauhottu ja omistaja alkoi esitteleen mulle eri juomia ja miten kaikki toimii..

Opeteltavaa on hurjan paljo ja olin aivan pihalla ! Ehkä vaativinta on kuulla mitä noi ihmiset puhuu ja tilaa, puolet menee ihan ohi ja small talk ei myöskää oo vielä ihan hallussa ja tuntuu välillä että oon tosi epäkohtelias ku muut on nii erikoisen kohteliaita! Siistii on myös huomata kuinka erilaisia suomalaiset baarien vakioasiakkaat on verrattuna britteihin.. Nää ei yhtää örvellä ja on hirmu sulosii, heittää jatkuvasti läppää, josta en kyllä ymmärrä puoliakaa, hymyilen vaa ja nauran sillon ku muutki... Muut työntekijät vaikuttaa tosi jees! :)






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti